woensdag 29 januari 2014

Gehaakt dekje krukje

Zo, mijn eerste kunstwerk is af. Een prachtig dekje over het krukje van buiten. (zie vorige post)


k ben er helemaal blij mee. Hij is precies pas. Ik heb de rand afgewerkt met kleine bloemetjes. Ik vond het best lastig om een mooie afronding te bedenken. Na wat speurwerk kwam ik een randje tegen met aangesloten bloemetjes. Het leek mij wat speelser om ze er los aan te hangen. Dus van alle gebruikte kleuren heb ik kleine bloemetjes gehaakt die ik aan het dekje heb vastgehaakt.


Dit was dus mijn eerste echte werkje. En dubbel blij dat het af is, want de ideeën jagen door mijn hoofd en het begin van het volgende werkje is alweer gemaakt :) 


Benieuwd? Ik hou je op de hoogte.  (oooh, wat een cliffhanger :))



2 opmerkingen:

  1. Wat een herkenbaar stukje. Ook ik ben druk aan het haken. Hebzoveel ideeen in mijn hoofd dat ik er omrustigvan word. Heb mijzelf nu verplicht om eerst de sprei voor mijn dochter af te maken. 180 lapjes aan elkaar zetten. Ben al op de helft. Suvces met al je projecten. Gr Ellen Darneviel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog heb je Alma! Heel aanstekelijk die leuke haakwerkjes! Zelf heb ik al jarenlang niet meer gehaakt. Wie weet ga ik er weer eens tijd voor maken....Lijkt me ook zo heerlijk ontspannen!
    Lieve groet, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen