vrijdag 24 januari 2014

Opnieuw beginnen

Zoals de meeste van jullie weten heb ik afgelopen november na 9 jaar mijn winkel gesloten. De laatste jaren heeft de winkel en alles er omheen me volledig opgeslokt en kwam ik weinig aan andere bezigheden toe. Te weinig tijd, te weinig energie, te weinig inspiratie etc.

Nu ik na 9 jaar 24/7 werk in-aan-op de winkel weer 24/7 tijd heb voor nieuwe leuke dingen vond ik het tijd worden om weer te gaan bloggen. Het begon met wat rondsneupen op verschillende blogs en ik kreeg de smaak al gauw weer te pakken om weer lekker te gaan fröbelen en rommelen in huis.

Om te beginnen ben ik helemaal verslaafd geraakt aan het haken. Ik begon met het idee om een mooie sprei/plaid te haken voor mijn huisje in Frans-Scandinavische stijl. Tijdens het zoeken naar leuke patroontjes voor blokken kwam ik op de blog http://busybessy.blogspot.nl Een aantal van haar haakblokken dienen als patroon voor mijn sprei.


Gaandeweg kwam ik op steeds meer "haakblogs" en zo ook op de blog van Saskia en Claire:
http://www.hakenbijsaarenmien.blogspot.nl Wat een vrolijke boel daar! Dat heeft me meteen geïnspireerd voor nog een andere plaid. Juist heel kleurrijk en met de africaanse bloem, zoals dat heet.



Helemaal verslaafd ben ik en ik word zó blij van al die vrolijke kleurtjes. Het mooie is dat je zo'n bloem in heel korte tijd haakt en je dus je werk echt ziet groeien. Ik hou d'r van.
Maar ja, waar laat je zo'n vrolijke plaid in een Frans-Scandinavisch ingericht huis? Wordt het hier straks dan toch weer een kleurige boel??
Voorlopig haak ik nog lekker even door en we zien wel. Het is veel te leuk om te stoppen.


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om mee te genieten van jou leuke hobby!
    Fijn dat je de dingen positief oppakt...

    Liefs Elma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alma, af en toe wel ff stoppen met haken voor je 'ren' momentje...succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi om te zien dat je je draai een beetje begint te vinden in je "nieuwe leven". Het lijkt me heerlijk om te kunnen haken, maar dat is iets dat ik nog niet geprobeerd heb. Wie weet ooit. Heel veel succes!

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen