dinsdag 11 februari 2014

Creatief weekje

Dat ik de afgelopen week hier even niet geweest ben, wil niet zeggen dat ik stil gezeten heb. Integendeel zelfs, ik heb het een en ander afgerond, dan wel opnieuw opgepakt.
Zo is mijn tweede kussen af:



Ook hier aan de achterzijde een mooi stiksel, maar nu met de blauwe kleur uit de granny's. 

Ik heb de achterwand van de buffetkast een nieuw "behangetje" gegeven. Het is tafelzeil dat ik met de tacker heb vastgezet. 


En daar hoort dan uiteraard ook een mooi kastrandje in de goede kleur bij...:)


Omdat ik niet direct kon kiezen wat ik nu zou maken heb ik mijn eerste project, een sprei, weer opgepakt. Ik had al een groot aantal blokken gehaakt en die heb ik eerst maar eens aan elkaar gezet:


De patronen van de blokken zijn van Elizabeth en je vindt ze hier 

Inmiddels heb ik alweer een nieuw idee gekregen. Nu voor een rond kussen. Tot nu toe kon ik geen leuk patroon vinden, maar dankzij deze facebookpagina kwam ik vanmorgen bij dit patroon terecht:


Dit wordt dus mijn komende project :) Tot de volgende keer, ik ga nu weer aan de haak.....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten