zaterdag 22 februari 2014

Middagje Creabeurs

Vandaag ben ik naar de Creabeurs geweest in Hardenberg. Eerst twijfelde ik of ik wel moest gaan, aangezien ik op dit moment alles leuk vind. Dus met vooraf vastgesteld budget ging ik op pad.
Al na twee kramen kwam ik iets heel leuks tegen: armbandjes "punniken" van mini elastiekjes. Je weet wel die je ook gebruikt voor kleine vlechtjes. Iets nieuws volgens de dames. Je kunt een eenvoudig armbandje (of ketting en zelfs ring) maken of' met bloemetjes. Zodra ik iets gemaakt heb, laat ik het jullie zien.



Een eindje verder kwam ik langs een gezellige kraam met allemaal vilten poppetjes e.d. Daar heb ik me behoorlijk aan zitten vergapen, maar ik heb me beheerst. De rest van de beurs heb ik deze kramen voor de zekerheid maar gemeden...:)

En toen..... mandela's haken. WAT LEUK!!!! Ik heb dus maar een pakketje gekocht om er één te haken en daarna uiteraard mijn eigen fantasie de vrije loop te laten.


Voor mijn "geheime" project, waar jullie ook nog niets van weten had ik nog de nodige bolletjes katoen nodig. Gelukkig hadden ze op de beurs "mijn" merk en kon ik voor een leuk prijsje inslaan. 

Op de blog van Handwerkjuffie had ik prachtige kussens gezien. 


Helemaal vrolijk werd ik ervan. Op de beurs kwam ik prachtig blauw balletjeslint tegen voor € 1 per meter en die heb ik dus ook alvast meegenomen voor een projectje.

Thuis meteen eens even weer orde in de chaos geschept. Alle "vrije" bolletjes katoen e.d. in het vliegenkastje opgeborgen:


En alle projectjes met bijbehorende bolletjes per doos gesorteerd in de open kast:


Kortom een productief middagje waar ik helemaal blij van geworden ben. Ondertussen hebben "we" ook nog even twee gouden medailles binnen gehaald, dus mijn weekend kan niet meer stuk. Vanavond begin ik aan mijn mandela :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten