dinsdag 4 februari 2014

Eerste kussen granny's

Mijn eerste serie granny's is verworden tot een kussen. Ik heb de granny's aan elkaar gezet en met een randje omgehaakt:




Ik heb eerst een kussenhoes gemaakt van een mooie lila linnen stof die ik nog had (meters :)) Daar heb ik het haakwerk op vastgenaaid.



De sluiting heb ik nog extra versierd met een siersteek (met de naaimachine). Toen vond ik het zonde om er knoopjes bij te zetten, dus heb ik drukknoopjes gebruikt voor de sluiting. Nu is de achterkant ook helemaal leuk en kan ik het kussen ook nog eens omdraaien als de kleuren me te veel worden :)

 



Tussendoor heb ik nog wat kleine dingetjes gehaakt zoals dit armbandje, vogeltje en theepotje:

  

Het theepotje is een sleutelhanger. Deze heb ik gehaakt met naald 1,5 met borduurzijde. Was erg leuk om te doen, maar af en toe wel een beetje een gepriegel :) 

Nu gauw verder met mijn tweede kussen zodat beide zijden van de bank voorzien zijn....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten